De nieuwe Herhaalreceptenlijn van Advitronics stelt gerichte vragen aan uw bellende patiënt en presenteert alle antwoorden als uitgeschreven tekst aan de assistente. U hoeft dus geen ingesproken berichten meer uit te luisteren maar kunt alle antwoorden lezen op uw Mijn Zorgcentraal werkomgeving.
En stel dat u alsnog even het fragment van de medicatie, de apotheek of de naam van de patiënt wenst te beluisteren dan is dat uiteraard mogelijk met één druk op de knop.
Mocht u alsnog de patiënt willen bellen dan klikt u op het telefoonnummer zodat de patiënt direct op het gewenste nummer gebeld wordt.
Met deze module worden herhaalrecepten snel en zorgvuldig verwerkt.
Deze module komt levert dan veel tijdwinst op voor de praktijk zonder afbreuk te doen aan de kwaliteit.
Vul uw gegevens in op het formulier hiernaast en we nemen zo snel mogelijk contact met u op!
The headline and subheader tells us what you're offering, and the form header closes the deal. Over here you can explain why your offer is so great it's worth filling out a form for.
Remember:
The headline and subheader tells us what you're offering, and the form header closes the deal. Over here you can explain why your offer is so great it's worth filling out a form for.
Remember:
The headline and subheader tells us what you're offering, and the form header closes the deal. Over here you can explain why your offer is so great it's worth filling out a form for.
Remember: